Hot Posts

15/recent/ticker-posts

Υψηλά τα ποσοστά επίλυσης αιτημάτων μέσω της εφαρμογής NOVOVILLE προς την υπηρεσία Καθαριότητας και Ανακύκλωσης για το μήνα Μάρτιο.


Σύμφωνα με το Δήμο Λαρισαίων:

Στο 91,11% έφτασε για τον μήνα Μάρτιο 2024 η επίλυση των αιτημάτων των πολιτών για ζητήματα καθαριότητας, τα οποία φθάνουν στην υπηρεσία Καθαριότητας και Ανακύκλωσης μέσω της εφαρμογής NOVOVILLE. Από τα 2.003 αιτήματα επιλύθηκαν τα 1.825, τα 160 βρίσκονται σε εξέλιξη και τα υπόλοιπα διαβιβάστηκαν στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου, αφού δεν αφορούσαν ζητήματα καθαριότητας. Το αξιοσημείωτα υψηλό ποσοστό επίλυσης οφείλεται κατά κύριο λόγο στην προσπάθεια που καταβάλλουν οι εργαζόμενοι της υπηρεσίας, παρά τις αντικειμενικά αντίξοες συνθήκες των εργασιών καθαριότητας.

Μεγαλύτερο μερίδιο στο σύνολο των αιτημάτων (77,83%) καταλαμβάνουν τα σχετικά με την αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων, όπως έπιπλα, στρώματα, κλαδιά και υλικά κατεδάφισης και κατασκευών (μπάζα).

Με την ευκαιρία να υπενθυμίσουμε ότι όταν εναποθέτουμε οποιοδήποτε είδος αποβλήτων προς αποκομιδή σε κοινόχρηστο χώρο, πρέπει να ενημερώνουμε το συντομότερο δυνατό την υπηρεσία Καθαριότητας, είτε μέσω της εφαρμογής NOVOVILLE είτε στο τηλεφωνικό κέντρο: 2410-680200 / 233.

Από σήμερα λειτουργεί μια επιπλέον τηλεφωνική γραμμή στον αριθμό 

2410-575050, για αιτήματα σχετικά με αποκομιδή σύμμεικτων απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών (πράσινος και μπλε κάδος).

Αν σου αρέσει το άρθρο πάτα το μπλε κουμπί και κανε μας Like για να ξέρουμε τι σου αρέσει και να δημοσιευουμε παρόμοια θέματα..
Σε ευχαριστούμε για τη στήριξη!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια