Σύμφωνα με το Δήμο Λαρισαίων:
Στο 91,11% έφτασε για τον μήνα Μάρτιο 2024 η επίλυση των αιτημάτων των πολιτών για ζητήματα καθαριότητας, τα οποία φθάνουν στην υπηρεσία Καθαριότητας και Ανακύκλωσης μέσω της εφαρμογής NOVOVILLE. Από τα 2.003 αιτήματα επιλύθηκαν τα 1.825, τα 160 βρίσκονται σε εξέλιξη και τα υπόλοιπα διαβιβάστηκαν στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου, αφού δεν αφορούσαν ζητήματα καθαριότητας. Το αξιοσημείωτα υψηλό ποσοστό επίλυσης οφείλεται κατά κύριο λόγο στην προσπάθεια που καταβάλλουν οι εργαζόμενοι της υπηρεσίας, παρά τις αντικειμενικά αντίξοες συνθήκες των εργασιών καθαριότητας.
Μεγαλύτερο μερίδιο στο σύνολο των αιτημάτων (77,83%) καταλαμβάνουν τα σχετικά με την αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων, όπως έπιπλα, στρώματα, κλαδιά και υλικά κατεδάφισης και κατασκευών (μπάζα).
Με την ευκαιρία να υπενθυμίσουμε ότι όταν εναποθέτουμε οποιοδήποτε είδος αποβλήτων προς αποκομιδή σε κοινόχρηστο χώρο, πρέπει να ενημερώνουμε το συντομότερο δυνατό την υπηρεσία Καθαριότητας, είτε μέσω της εφαρμογής NOVOVILLE είτε στο τηλεφωνικό κέντρο: 2410-680200 / 233.
Από σήμερα λειτουργεί μια επιπλέον τηλεφωνική γραμμή στον αριθμό
2410-575050, για αιτήματα σχετικά με αποκομιδή σύμμεικτων απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών (πράσινος και μπλε κάδος).
0 Σχόλια